من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

تفریحات در جزیره تنب بزرگ

این جزیره بسیار کوچک است که می توانید با یه گشت زدن به راحتی از کل جزیره دیدن نمایید. از جمله پیاده روی می توانید در این منطقه به اسب سواری بپردازید و یا به بازدید از لاک‌پشت دریایی، کوسه، خرچنگ دربازی، دلفین، ماهی مرکب و نرم تنان زیبا در اطراف جزیره بپردازید و از دیدن آنها لذت ببرید.

موقعیت جزیره تنب بزرگ

این جزیره دراستان هرمزگان قرار گرفته است که از سمت جنوب غربی به قشم از سمت جنوب به جزیره ابوموسی، سمت شمال به جزیره قشم، سمت شرق به کشور عمان و از سمت غرب به جزیره تنب کوچک نزدیک می باشد. با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتر تبریز کیش در سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید، آس چارتر با پشتیبانی 24 ساعته در سفرها همراه و پشتیبان شماست.

معرفی جزیره تنب کوچک

جزیره تنب کوچک نیز یکی دیگر از جزایر در خلیج فارس می باشد این جزیره بسیار کوچکتر از جزیره تنب بزرگ است و در ۱۵ کیلومتری غرب جزیره تنب بزرگ قرار دارد، ارتفاع این جزیره از سطح دریا حدود 35 متر می باشد و به شکل یک مثلث است که مانند تپه ای در وسط دریا قرار گرفته است که به آن تپه زهرا گفته می شود. صخره ای در این جزیره در قسمت شمال غربی جزیره قرار گرفته است که ارتفاع آن حدود 32 متر می باشد که بلندترین نقطه جزیره محسوب می شود. این جزیره با بالا آمدن گنبدهای نمکی که از سرچشمه های نمکی و آب دریا و جنس رسوب‌های به جا مانده از جزر و مد دریا شکل‌ها و منظره‌های زیبایی را به وجود آورده است که بسیار دیدنی می باشد. جزیره تنب کوچک مسکونی نیست و آب آشامیدانی نیز ندارد، این جزیره کاملا نظامی می باشد و دارای اسکله ‌ای بسیار کوچک و یک باند فرودگاه کوچکی نیز می باشد که فقط کاربرد نظامی دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.