من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مکان های ماهیگیری درتهران

تهران شهری لاکچری که جاذبه های زیبا و دیدنی زیادی دارد، که می تواند سفری خاطره انگیزی را برایتان فراهم سازد، همچنین در تهران تفریحات بسیار زیاد و جذابی وجود دارد، یکی از تفریحاتی که امروز قصد داریم به آن بپردازیم ماهیگیری در شهری مانند تهران است، با آس چارتر تا پایان این مقاله همراه تا شما را با مکان هایی که می توانید در آن ماهیگیری را انجام دهید آشنا کنیم. با تهیه بلیط هواپیما چارتری چابهار تهران از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

مکان های ماهیگیری در تهران

ماهیگیری یکی از جذابترین تفریحاتی بوده است که از گذشته تا به الان رواج داشته است، در گذشته بعنوان منبع در آمد برای مردمی که در کنار دریاچه ها و یا رودخانه ها زندگی می کرده اند بوده است، اما امروزه برای تعدادی بعنوان یک تفریح جذاب می باشد، چند مورد از جاهایی که در تهران می توانید در آن ماهیگیری کنید عبارت اند از دریاچه چیتگر، دریاچه ارم، دریاچه پارک المهدی، پارک رازی، سدلتیان، سد ماملو، رودخانه هراز، سد لار، رودخانه نمرود، دریاچه تار، سد کرج، دریاچه هویر، دریاچه امام زاده علی، در ادامه با ما با معرفی مختصری از اطلاعات برای ماهیگیری در هرمکان همراه ما باشید.

ماهیگیری در دریاچه چیتگر تهران

دریاچه چیتگر یکی از جاهای دیدنی تهران می باشد که شما هرگونه تفریحی را که بخواهید می توانید در این مجموعه تجربه کنید. در این مجموعه علاوه بر انواع تفریحات جذاب ومهیج یک کلوپ ماهیگیری نیز وجود دارد، در این کلوپ 32 جایگاه مخصوص برای ماهیگیران در نظر گرفته شده است که می توانند کسانی که به ماهیگیری علاقه مند هستند به این کلوپ مراجعه کنند. این کلوپ امکانات ویژه ای شامل: آموزش ماهیگیری و پذیرایی با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد وجود دارد، حتی شما می توانید در این کلوپ عضو شویدو کمی در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و از لوازم و وسایل ماهیگیری این کلوپ استفاده نمایید. در دریاچه چیتگر اردک ماهی و ماهی کپور و ماهی قزل آلا برای صید وجود دارد در ضمن استفاده از طعمه زنده در این دریاچه برای ماهیگیری ممنوع می باشد.

آدرس دریاچه چیتگر: تهران، اتوبان همت غرب، دریاچه چیتگر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.