من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بازار لشکر آباد اهواز

از دیگر بازارهای قدیمی در اهواز بازار لشکرآباد می باشد، که در یکی از شلوغ ترین وقدیمی ترین محله ها و خیابان های اهواز قرار گرفته است، اگر در اهواز به دنبال فلافل های خوشمزه هستید حتما سری به این خیابان بزنید و از فلافل های خوشمره ی این خیابان که بسیار معروف هست لذت ببرید. به دلیل داشتن فلافل ها و سمبوسه های خوشمزه این خیابان به بازار فلافل اهواز نیز معروف است و نامیده می شود. در سفر به اهواز از این بازار حتما دیدن نمایید و از فلافل ها و سمبوسه های خوشمزه این بازار تهیه کنید و نوش جان کنید.

آدرس بازار لشکرآباد: اهواز، سلمان فارسی(نادری)، بین شهید غلامی و نظری پور

بازار کاوه اهواز

از دیگر بازارهای اهواز بازار کاوه می باشد، که قدمت آن به دوره پهلوی باز می گردد، در این بازار انواع میوه ها و سبزیجات تازه را می توانید تهیه نمایید، در این بازار همچنین از بهترین و تازه ترین ماهی های صید شده وجود دارد که دارای گوشتی لذیذ و پرخاصیت می باشند. بازار کاوه را در سفر به اهواز فراموش نکنید. با تهیه بلیط لحظه آخری چارتر تهران اهواز از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس بازارکاوه: اهواز، خیابان طالقانی و ضلع غربی خیابان کاوه

سیتی سنترمهزیار اهواز

از جدیدترین مراکز خرید در اهواز مرکز خرید سیتی سنتر می باشد که شامل 11 طبقه می باشد که 6 طبقه از آن تجاری است، بقیه طبقات نیز شامل دو طبقه هایپرمارکت، دو طبقه شهربازی، یک طبقه فودکورت، و یک سفره خانه سنتی عربی که در پشت بام این مجموعه قرار گرفته است. این مرکز خرید هر آنچه که شما نیاز دارید را دارد از جمله پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، ساعت، عینک، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی و ... که در این مرکز خرید به فروش می رسد. این مجموعه همچنین دارای امکانات تفریحی همچون: شهربازی سحرآمیز با بیش از ۲۳۰ بازی و ۷۰ دستگاه، بولینگ، بیلیارد و رستوران می باشد. 

آدرس سیتی سنتر مهزیار: اهواز، زیتون کارمندی، تقاطع خیابان حجت و خیابان زمزم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.