من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

هتل های لوکس مشهد

سفر کردن جز نیاز های همه انسان ها می باشد، مردمان ایران در طول تاریخ در روز های تعطیل به سفر می پردازند تا بتوانند خستگی چند ماهه خود را از تن بیرون کنند، مشهد یکی از مکان هایی است بسیاری از افراد برای سفر بر می گزینند، با آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط ارزان هواپیما همراه شوید تا در پایان این مقاله عزیزانی را قصد سفر به شهر امام مهربانی ها را دارند از ویژگی های این هتل ها را برایشان باز گو کنیم.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد که در شهر امام مهربانی ها حضرت امام رضا واقع شده و در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و در سالروز ولادت امام رضا فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل زیبا و با شکوه که در طی سالها خدمت رسانی به زائران امام رضا و با به دست آوردن تجربه های زیاد  هتل خود را به امتیاز پنج ستاره رسانده است که جزء هتل های لوکس و مجلل شهر مشهد می باشد.

هتل های مشهد

ویژگی های هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد که از موقعیت مکانی ویژه ای بر خوردار است از طرفی همسایه حرم امان رضا در خیابان ۱۷ شهریور که فاصله حرم تا هتل بسیار کوتاه است، همچنین هتل سی نور در مجاورت مراکز خرید و تجاری و تفریحی این منطقه فاصله کمی دارد و زائران می توانند برای خرید سوغاتی و همچنین مکان های تفریحی و حتی حرم امام رضا رفت و آمد راحتی داشته باشند.

همانطور که گفتیم هتل سی نور مشهد که در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و در ۲۲ طبقه طراحی شده و همچنین دارای ۲۸۶ باب اتاق خواب و بیش از ۸۰۰ تخت خواب به صورت دو نفره و تک نفره برای اقامت مهمان ها و سویئت های مجزا و کاملا مجهز به تمامی امکانات رفاهی برخوردار است. هتل سی نور با داشتن کادر مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به زائران عزیز ایرانی و خارجی  می باشد.

هتل های مشهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.