من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

ییلاق مازیچال کلاردشت

از دیگر جاذبه های دیدنی در نزدیکی مرداب دیوک کلاردشت روستای ییلاقی مازیچال می باشد که در ارتفاع 2600 متری از سطح زمین قرار گرفته است، این منطقه ی ییلاقی از جذاب ترین مناظر را دارد، شما می توانید اسب ‌ها در دامنه کوه‌ را ببنید و در آب و هوای دلپذیر این ییلاق به گشت زنی بپردازید. برای بازدید از این منطقه با خود وسایل مورد نیاز و آب آشامیدنی و خوراکی به همراه داشته باشید، در ییلاق مازیچال می توانید لبنیات محلی روستایی نظیر ماست، کره و پنیر محلی خریداری نمایید.

اقامت در نزدیکی مرداب دیوک کلاردشت

در نزدیکی مرداب دیوک کلاردشت می توانید شبی را اقامت نمایید این جاذبه ی دیدنی و طبیعی از جاهایی است که اقامت در آن بسیار لذت بخش می باشد، برای اقامت شما می توانید در روستای پیمبور که نزدیک ‌ترین روستا به مرداب دیوک می باشد اتاقی از اتاق ‌های روستایی اجاره کنید و یا از اقامتگاه ‌های بومگردی کلاردشت استفاده کنید و اگر لوازم و وسایل مورد نیاز با خود دارید می توانید شبی را در نزدیکی مرداب چادر بزنید. . با تهیه بلیط هواپیما تهران ساری در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

تفریحات در مرداب دیوک کلاردشت

دیدن طبیعت بی ‌نظیر کلاردشت یکی از لذت بخش ترین تفریحات می باشد، در اطراف مرداب دیوک کلاردشت می توانید به تفریحاتی نظیر جنگل‌ گردی، گشت ‌وگذار کنار مرداب، رودخانه نوردی، کوه‌ نوردی و عکاسی بپردازید.

تجهیزات موردنیاز برای سفر به مرداب دیوک کلاردشت

برای سفر و بازدید از مرداب دیوک کلاردشت باید وسایل و تجهیزات مورود نیاز خود را به همراه داشته باشید، وسایل و تجهیزات مورد نیازی که باید با خود داشته باشید، عبارتند از: کفش مناسب جنگل ‌نوردی، اسپری یا پماد ضد گزش حشرات و کرم ضد آفتاب، چادر، کیسه خواب، خوراکی، داروهای مورد نیاز، دوربین عکاسی، پاور بانک و لباس گرم که باید به همراه داشته باشید. 

 

گونه ‌های گیاهی و جانوری مرداب دیوک کلاردشت

در نزدیکی مرداب دیوک گونه های گیاهی و جانوری زیادی وجود دارد، از جمله گونه های جانوری می توان به وجود مارهای خطرناک و سمی اشاره کرد، به همین خاطر اگر قصد دارید از مرداب بازدید نمایید  حتما احتیاط نمایید. همچنین از گیاهان اطراف مرداب می توان به گیاه گزنه اشاره کرد که گزنه یک نوع  گیاه دارویی است و همچنین قارچ هایی در اطراف مرداب و در کنار ریشه درختان زیاد به چشم می خورد که زیاد در این اطراف روئیده است.

بهترین زمان سفر به مرداب دیوک

مرداب دیوک دارای منظره ای جذاب و دیدنی با انواع گونه های سرسبز گیاهان و درختان دیدنی که شما را به وجد خواهد آورد، برای بازدید از مرداب دیوک کلاردشت بهترین فصل بهار و تابستان می باشد هر چند که در فصل های پاییز و زمستان نیز این مرداب جلوه ای منحصر به فردی دارد اما به خاطر سردی هوا شاید نتوانید سرما را تحمل کنید به همین خاطر بهترین فصل سفر بهار و تابستان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.