من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بهترین زمان بازدید از قنات قصبه گناباد

گناباد دارای آب و هوای سرد و خشکی می باشد، اگر می خواهید از قنات قصبه گناباد دیدن نمایید بهترین فصل بهار می باشد، در تابستان هوا خیلی گرم و آفتاب خیلی سوزانی دارد، فصل پاییز و زمستان هوا خیلی سرد می باشد و از سرمای هوا اذیت خواهید شد، در تعطیلات عید نوروز و تعطیلات رسمی نیز این جاذبه ی دیدنی بسیار شلوغ می باشد و اگر از شلوغی فراری هستید این زمان نیز برای سفر مناسب نمی باشد. با تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

امکانات رفاهی قنات قصبه گناباد

قنات قصبه گناباد از محبوب ترین و معروف ترین جاذبه های دیدنی در این شهر که سالانه میزبان گردشگران بسیار زیادی از سراسر ایران و جهان می باشد، این جاذبه ی دیدنی متاسفانه امکانات رفاهی زیادی در دسترس ندارد و برای بازدید از قنات قصبه باید امکانات رفاهی و لوازم مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید. تنها سرویس بهداشتی ۵۰۰ متر با این قنات فاصله دارد. همچنین رستوران هایی نظیر رستوران لاله، رستوران خاتم، سفره خانه شریعت، و رستوران کویر در مسیر جاده به سمت قنات می باشد.

اقامت در قنات قصبه گناباد

برای اقامت در قنات قصبه می توانید از هتل ها و اقامتگاه های نزدیک قنات قصبه گناباد همچون هتل کوثر، مهمانسرای بیدخت، مهمانپذیر نور، اقامتگاه بوم گردی قصبه گناباد، اقامتگاه بومگردی عمو حسن باغ آسیا، حاج قوام خیبری، بابا حسن سنو، گل بی بی بیدخت، بابا کریم درب صوفه، ریو، عارف و ماهرخ قوژد، ابومنصور ریابی استفاده نمایید.

مسیر دسترسی به قنات قصبه گناباد

برای دسترسی به قنات قصبه گناباد می توانید با استفاده از وسایل نقلیه مختلف خود را به گناباد برسانید، با استفاده از قطار می توانید به راحتی دسترسی پیدا کنید، برای سوار شدن به قطار باید در نزدیک ‌ترین ایستگاه قطار به گناباد، ایستگاه قطار بجستان سوار شده و یا با اتوبوس یا تاکسی نیز خود را به قنات برسانید.

آدرس قنات قصبه: گناباد، انتهای خیابان ناصر خسرو، بهار سه، پ ۲، پایگاه جهانی قنات قصبه گناباد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.