من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

کویرهای یزد

یزد یکی از شهرهای کویری در مرکز ایران که دارای جاذبه های تاریخی متنوعی می باشد، همه یزد را به شهر بادگیرها معروف می باشد، همچنین قدیمی ترین میدان ساعت شهری، قدیمی ترین نخل چوبی ایران، مسجد جامع یزد، آب انبار شش بادگیر، قنات زارچ، کاروانسرای زین الدین، سرو چهار هزار ساله ابرکوه و صدها جاذبه گردشگری دیگر نیز در این شهر قرار دارند که هر یک به تنهایی می توانند هر گردشگر مشتاقی را به خرید یک بلیط هواپیما تهران یزد ترغیب کند.

اما تمام جاذبه های یزد به اینها خلاصه نمی شود، یزد همچنین دارای جاذبه های گردشگری مانند کویر می باشد، کویرهای یزد که امروزه به یکی از مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شده است، در ادامه آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط هواپیما به معرفی کویرهای یزد می پردازد تا پایان مقاله همراه ما باشید.

کویر شباهنگ یزد

کویر شباهنگ یزد یکی از جذاب ترین کویرهای یزد می باشد که می تواند خاطره ای لذت بخش از یکی کویرگردی را برایتان به ارمغان بیاورد، تفریحات هیجان انگیز با موتور چهارچرخ و سافاری لذت رانندگی بدون رعایت قوانین و جریمه شدن را می توانید تجربه کنید. همچنین شترسواری و پیاده روی در رمل‌های شنی، تماشای غروب آفتاب و پس‌ از آن رصد ستارگان در شب کویر واقعاً لذت ‌بخش است.

در این کمپ همچنین امکانت رفاهی مانند: سرویس بهداشتی و غرفه های خوراکی و اقامتگاه نیز وجود دارد، که می‌توانید اقامت در سوئیت‌های کمپ شباهنگ را تجربه کنید. برای رفتن به کویر شباهنگ به میدان دروازه قرآن یزد بروید و به سمت جاده نصر در یک مسیر خاکی حرکت کنید تا به کمپ کویر شباهنگ برسید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.