من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

کالاهای  غیر مجاز ایرلاین کاسپین

شرکت هواپیمایی کاسپین به عنوان شرکتی معتبر تمام تلاش خود را می کند تا بهترین امنیت و کیفیت سفر را به مسافران خود عرضه کند. در این راستا مانند سایر شرکت های هواپیمایی ، قوانین سختگیرانه ای برای حمل کالا های مجاز ارائه کرده است. هر گونه کالا یا محصولی که احتمال آسیب رساندن به جان و مال مسافران و هواپیما را داشته باشد در شرکت هواپیمایی کاسپین ممنوع می باشد. اشیاء تیز و برنده مثل چاقو، قیچی، تیغ، بطری های شیشه ای و شکستنی به داخل کابین هواپیما ممنوع می باشد .  مواد منفجره و آتش بازی حتی در مقادیر کم نیز به عنوان کالای غیرمجاز تلقی شده و از ورود آن به کابین هواپیما جلوگیری می شود. در مورد مایعات، لوسیون، کرم و خمیردندان نیز حجم تیوب آن ها نباید بیش از ۱۰۰ میلی لیتر باشد و برای حجم دهای بیشتر محدودیت وجود دارد . علاوه بر موارد خطرناک و برنده، حمل و انتقال مواد غذایی یخ زده مثل گوشت و مرغ، مواد اسیدی مثل سرکه و آبلیمو و مواد خوراکی چسبنده مثل عسل به داخل کابین هواپیما ممنوع می باشد. در صورتی که کالای غیر مجاز دارید آن را در چمدان قرار دهید و به قسمت بار هواپیما تحویل دهید.

قوانین پذیرش مسافر

در صورتی که بلیط هواپیما چارتر یا بلیط هواپیما سیستمی از ایرلاین کاسپین را رزرو کرده اید لازم است حداقل یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید. این مدت زمان برای سپری کردن مراحل سوار شدن به هواپیما لازم است و مسافران باید کارت شناسایی همراه خود داشته باشند. گیت های پرواز سی دقیقه قبل از پرواز آسمان بسته می شود.

پذیرش کودک بدون بزرگسال

طبق سیاست ها و قوانین شرکت هواپیمایی کاسپین، کودکان ۵ تا ۱۱ ساله می توانند با رعایت شرایط خاص بدون همراه سفر کنند ولی حتما باید شرایطی را رعایت کنند . برای این منظور لازم است والدین و سرپرستان کودک به دفاتر فروش بلیط ایرلاین کاسپین مراجعه کنند و فرم مخصوص سفر کودک بدون همراه را پر کنند. سن کودک باید در قسمت توضیحات بلیت درج شده باشد و در طول مدت زمان سفر سرمهماندار پرواز از کودک مراقبت خواهد کرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.