من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

سوغات در غار خرسین

در نزدیکی غار خرسین مردم بومی و محلی آن منطقه صنایع دستی خود و خوراکی را بعنوان سوغات به فروش می رسانند، شما می توانید با خرید صنایع دست ساز و سنتی وبومی همچون: چنته، حصیر، مشک بافی، بادله دوزی این منطقه به مردم بومی کمکی کرده باشید.

بهترین فصل سفر و بازدید از غار خرسین بندرعباس

جنوب کشور با گرمای سوزان و طاقت فرسا که در تابستان ها دارد برای سفر مناسب نمی باشد، از این رو بهترین فصل برای سفر به بندرعباس که اب و هوای آن معتدل می باشد فصول پاییزو زمستان است که بهترین زمان به حساب می آید. با تهیه بلیط چارتر هواپیما ارزان مشهد بندرعباس در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

مسیر دسترسی به غار خرسین بندرعباس

غار نمکی خرسین غار دست نخورده و بکر که در بخش سیاهو و در قسمت شمال شرقی استان هرمزگان قرار گرفته است، برای رسیدن به این غار ابتدا از سمت بندرعباس به سمت دهستان سیاهوحرکت کنید، این غار در حدود 100 کیلومتری بندرعباس قرار دارد. وقتی به محدوده کوه خرسین رسیدید باید بقیه را برای رفتن به سمت غار حدود 1 ساعت پیاده روی کنید.

آدرس غارخرسین: هرمزگان، بندرعباس ۷۵ کیلومتری شمال شرقی بندرعباس، بخش سیاهو

جاذبه های دیدنی در اطراف و نزدیکی غارخرسین بندرعباس

بندرعباس زیباترین شهری که اگر به آن سفرکنید دیگر نمی توانید از آن دل بکنید، خاک گیرا و مردم خونگرم این شهر شما را پایبند خود می کند، علاوه بر آن وجود دریای زیبای خلیج فارس و جاذبه های طبیعی و تاریخی بندرعباس شما را جذب خود می کند، در ادامه به معرفی چند مورد از جاذبه های دیدنی در بندرعباس می پردازیم تا در سفر به بندرعباس و در کنار بازدید از غار خرسین به بازدید از دیگر جاذبه های این شهر زیبا نیز بپردازید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.