من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

پارک آبی فاسوری واتر مانیا

یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی در قبرس که در بین لیماسول و پافوس در فاسوری قرار دارد، پارک آبی فاسوری واتر مانیا می باشد، این پارک آبی یکی از بزرگترین پارک های آبی در قبرس می باشد، پارک آبی فاسوری واتر مانیا در منطقه ای به وسعت حدود ۱۰ هکتار قرار دارد، این پارک آبی یکی از جذابترین و منحصربفرد ترین تفریحات خانوادگی می باشد که مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گرفته است شما نیز می توانید لحظاتی فراموش نشدنی را در این پارک آبی تجربه کنید. با تهیه بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تهران لارناکا از سایت آس چارتر از مزایای ویژه ای برخوردار شوید.  

ساحل مکنزی

قبرس دارای سواحل زیبا و جذابی می باشد، ساحل مکنزی نیز از زیباترین سواحل در قبرس با سطحی همواراست. این ساحل گردشگران زیادی را به سوی خود کشانده است، از این رو امکانات رفاهی مناسبی نظیر: صندلی‌های ساحلی و چترهای آفتابگیر، تعدادی رستوران و کافه، سرویس بهداشتی، آلاچیق، هتل برای اقامت و ورزش‌های آبی محبوب مانند جت اسکی، بادسواری و قایق ‌‌رانی و... وجود دارد. این ساحل یکی از بهترین سواحل تفریحی جذاب و مکانی مناسب برای خانواده‌ها و کودکان است.

مقبره پادشاهان

مقبره پادشاهان یکی دیگر از بناهای تاریخی در یک محوطه باستان‌ شناسی کاتو پافوس قبرس است که مربوط به قرن چهارم قبل از میلاد و مربوط به عصر هلنیستی است، مقبره پادشاهان مجموعه ای از هشت مقبره است که از سنگ‌های جامد بریده شده ساخته شده است، این مکان محل دفن آریستوپاتی پافیهیست و مقامات بلندپایه در قرن سوم میلادی بوده است، این مقبره ها زیرزمینی دارای ستون های درونی و دیوارهای فرسوده می باشد، این محوطه در سال ۱۹۸۰ در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

تکیه خاله سلطان

از محبوب ‌ترین جاهای دیدنی قبرس تکیه خاله سلطان است، تکیه خاله سلطان چهارمین مکان عبادی مهم در اسلام بشمار می رود، در بالای مقبره تکیه خاله سلطان مسجدی ساخته شده است، دریاچه نمک زیبا لارناکا در نزدیکی این تکیه قرار دارد و از آرام ترین جاهای دیدنی در قبرس می باشد، این تکیه مربوط به ام حرام، خاله پدری حضرت محمد می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.