من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

شاهرود بهشت عاشقان طبیعت

اگر می خواهید سفری متفاوت داشته باشید و به یکی از شهرهای ایران سفر کنید پیشنهاد ما شاهرود است. بهترین زمان برای سفر به شاهرود فصل پاییز است زیرا اب و هوا بسیار مطلوب است و از قدم زدن و خش خش برگ ها لذت می برید. برای سفر به شاهرود می توانید بلیط چارتری و بلیط پرواز ارزان چارتری تهران شاهرود را از سایت اس چارتر دریافت کنید.در ادامه با ما همراه باشید.

در مورد شاهرود بیشتر بدانید

مردم شاهرود به زبان شاهرودی صحبت می کنند و بسیار بافرهنگ هستند.در قدیم نام شاهرود را با اسم هایی چون چخره، شخره، شاخره، می نامیدند .این مکان بخاطر اینکه در مسیر جاده ی ابریشم قرار گرفته بود از مهم ترین مکان ها محسوب می شد. این شهر بخاطر اینکه مقاصد گردشگری زیادی داشته است یکی از پر مسافر ترین شهر ها است.

بهترین مکان های دیدنی شاهرود کجاست؟

جنگل ابر

قطعا یکی از بکرترین و بهترین مناطقی که در سفر به شاهرود می خواهید بروید جنگل ابر است. وقتی به جنگل ابر می روید انگار بر فراز اسمان ها در حال قدم زدن هستید. جنگل ابر که در بیشتر زمان ها پوشیده از ابر است نام ان را (جنگل ابر ) نامیده اند.این جنگل یکی از قدیمی ترین جنگل های ایران است.

خانه یغمایی ها

این خانه که به اسم ( اداره میراث فرهنگی و گردشگری شاهرود )  هم شناخته می شود تنها خانه ای است که بادگیر دارد. این خانه تاریخی را معمار یزدی در سال 1304 خورشیدی احداث کرده است.

 روستای مجن

این روستا که بسیار زیبا است و معماری خاص و خیره کننده ای دارد لقب ان ( ماسوله کویر ایران ) است. در این روستا ابشاری بسیار چشم نواز در 35 کیلومتری غرب شاهرود قرار گرفته است.

این روستا بهترین مکان برای مسافران است که میتوانند سفری لذت بخش را تجربه کنند.

چشمه هفت رنگ مجن

این مکان در 25 کیلومتری شمال شاهرود قرار گرفته است. بهتر است بگوییم این مکان شبیه به نقاشی است که جلوه بسیار تماشایی دارد. چشمه هفت رنگ مجن یکی دیگر از دیدنی های شاهرود می باشد.

موزه شاهرود

این موزه در زمان های قدیم فرمانداری شهر شاهرود بوده است که بعد مدتها به موزه تغییر یافته است. این موزه اثار تاریخی مانند، شکل مختلف حیوانات، قبضه ساخته شده از استخوان گوزن، سوزن و سنجاق از شکل استخوان دارد.همچنین به جز اینها میتوانید اثار تاریخی دیگری را هم تماشا کنید. شما میتوانید در کمتر از سه دقیقه پرواز چارتری خود را از سامانه اس چارتر تهیه نمایید.

روستای رضا آباد شاهرود

اگرجزوه ان دسته از افرادی هستید که صحرا را دوست دارید می توانید سری به روستای رضا اباد که در فاصله ی 250 کیلومتری شاهرود قرار دارد بروید و یک روز عالی را در کنار خانواده یا دوستانتان بگذرانید.

باغ گردشگری اورس

این باغ هر امکانات رفاهی که بخواهید را دارد و یکی از جاذبه های گردشگری شاهرود است. پیشنهاد می کنیم سری هم به این باغ بزنید و لحظاتی را در انجا بگذرانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.