من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بلیط هواپیما مشهد دبی

کشور امارات متحده‌ عربی متشکل از هفت شیخ ‌نشین است که یکی از شناخته ‌شده‌ترین و مهمترین آنها دبی (Dubai) است. دبی به عنوان شهری جهانی و با داشتن بهترین امکانات تفریحی، جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری در منطقه پیدا کرده است و بسیاری از گردشگران این شهر را برای سفر و تفریح انتخاب می‌کنند. اما عمده سفرهایی که به دبی انجام می‌شود علاوه بر گردشگری با هدف خرید از مراکز خرید بی شمار و مدرن این شهر است. علاوه بر این بسیاری از افراد هم با اهداف تجاری به این شهر سفر می‌کنند. به همین دلیل خرید بلیط هواپیما خارجی دبی نه تنها به این دلیل که یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است، در میان گردشگران محبوب است بلکه نزد تاجران نیز حائز اهمیت است. به همین دلیل بلیط سفر به دبی از پرفروش‌ترین و محبوب ‌ترین پروازهای خارجی در میان گردشگران است.

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی مشهد به دبی

از طریق سامانه فروش بلیط آس چارتر به راحتی می توانید بلیط مشهد دبی را به صورت آنلاین خریداری کنید. کافی است پرواز، مبدا، مقصد، تاریخ بازگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی را جستجو کنید و اگر قصد دارید با ایرلاین خاصی پرواز کنید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پرواز هدایت شوید.

در صفحه پروازهای مشهد  دبی، تمام پروازها را برای تاریخ های مورد نظر خود مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهایی وجود دارد که برای یافتن بلیط لحظه آخری مشهد دبی و بلیط چارتر مشهد دبی با بهترین قیمت به آنها نیاز دارید را می توانید سفارش دهید. همچنین می توانید تعداد توقف، خط هوایی، فرودگاه، زمان حرکت، زمان فرود، زمان انتظار و قیمت را در سیستم فیلتر آس چارتر انتخاب کنید. یکی از بهترین ویژگی هایی که به مشتریان خود ارائه می دهد، اطلاع رسانی از تغییرات قیمت پرواز است. برای استفاده از این بخش، کافیست ایمیل خود را ثبت کنید تا بتوانیم هر گونه تغییر قیمت برای پروازتان را به شما اطلاع دهیم، اگر می‌خواهید بلیط پرواز دبی به مشهد بخرید، کافی است بر روی فلش دوبل بین مبدا و مقصد در کادر جستجوی پرواز مشهد به دبی کلیک کنید تا نام دو شهر جستجو را جابه‌جا کند.

نحوه رزرو بلیط هواپیما مشهد به دبی در سایت آس چارتر

برای رزرو بلیط هواپیما مشهد دبی و به طور کلی بلیط هواپیما دبی می توانید در صفحه جستجو آس چارتر قسمت پرواز های خارجی را انتخاب کنید و بعد مشهد را به عنوان مبدا و دبی را به عنوان مقصد پرواز خود انتخاب کنید.

بلیط رفت و برگشت مشهد دبی: برای بلیط رفت و برگشت مشهد به دبی، تیک «رفت و برگشت» در باکس بالا فعال باشد.

بلیط یک طرفه مشهد دبی: اگر قصد دارید بلیط یک طرفه از مشهد به دبی رزرو کنید گزینه «فقط رفت» را انتخاب کنید.

پرواز چند مسیری: گزینه چند مسیری هم برای زمانیست که مثلا از مشهد به دبی و بعد به شهری دیگر خواهید رفت.

انتخاب تاریخ: تاریخ رفت پرواز مشهد دبی (و در صورت نیاز، تاریخ برگشت خود را انتخاب کنید). در صورت نیاز می توانید تاریخ را میلادی کنید.

تعداد: در قسمت مسافران و کلاس پروازی، تعداد مسافرهای خود را انتخاب کنید. تعداد بزرگسال، کودک و خردسال. همچنین کلاس پروازی (اکونومی ارزانترین، بیزینس متوسط و فرست کلاس که در ایران نداریم گرانترین) پرواز خود را انتخاب کنید.

گزینه جست و جو را انتخاب کنید، هر کدام از پروازهای مشهد به دبی را که دوست داشتید با بررسی زمان پرواز، قیمت، ایرلاین و... می توانید انتخاب کنید.

بعد از ثبت نامی چند ثانیه ‌ای می توانید مشخصات خود را وارد کرده و مبلغ بلیط را با کارت شتاب پرداخت کنید.

چند ثانیه صبر کنید تا بلیط مشهد به دبی شما صادر شود. یک فایل PDF دریافت می کنید (که به شما ایمیل هم می شود).

اگر دوست داشتید بلیط را پرینت بگیرید ولی صرفا با کد ملی برای پرواز داخلی و شماره پاسپورت برای پرواز خارجی می توانید در فرودگاه مشهد، کارت پرواز خود را دریافت کنید. کارت ملی را حتما با خود ببرید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.