من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

آبشار دریابن

برای رسیدن به این آبشار زیبا باید در ۱۲ کیلومتری مسیر اسالم به خلخال برسید. در نزدیکی روستای لاکه تاشون یک مسیر فرعی وجود دارد که بعد از طی ۱۵ کیلومتر مسیر خاکی شما را به روستای دریابن می ‌رساند. برای رسیدن به این آبشار زیبا باید نیم ساعتی را در جنگل قدم بزنید و سپس آبشار زیبای دریابن با ارتفاعی حدود ۳۰ متر در مقابل شما قرار دارد.

ییلاق لرزه

یکی از ییلاق‌های خوش‌ آب ‌وهوای جاده اسالم به خلخال که در ۴۰ کیلومتری این مسیر قرار دارد، ییلاق لرزه است که معمولا اعیان نشین‌های تالش و اسالم برای گذران ییلاق خود این منطقه که وجود دشت و جنگل باعث زینت بخشی به آن شده است را انتخاب می‌ کنند. آس چارتر این امکان را به شما می دهد که با کتر از سه دقیقه به صورت آنلاین بلیط هواپیما چارتر اهواز رشت را از سایت رزرونمایید.

روستای اندبیل

یکی دیگر از روستاهای مسیر اسالم به خلخال، روستای اندبیل نام دارد که در سه کیلومتری شهر خلخال واقع شده است. مشاهده‌ی بافت روستا از دیدنی ‌ترین مراحل سفر به این روستای زیباست. روستای اندبیل کوهپایه ‌ای است و بافت مسکونی متراکمی دارد. نهر آب روانی که از میانه کوچه‌های پیچ در پیچ این روستا می‌ گذرد طراوت خاصی به آن داده است. درختان سر با فلک کشیده و سر سبزی که در معابر این روستا قرار دارند، کوچه‌های اندبیل را تبدیل به کوچه‌باغ کرده‌اند. خانه‌های روستای اندبیل گلی و با سقف‌های شیروانی متناسب با مصالح موجود و آب‌و‌هوای این منطقه ساخته شده است. در کنار بافت روستایی، جنگل‌های بلوط، رودخانه‌ اندبیل، بوته‌های تمشک و تفرجگاه اندبیل از دیگر نقاط طبیعی دیدنی این روستا و مسیر اسالم به خلخال به شمار می ‌روند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.