من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

جا به جایی روی ریل های فلزی که مبدا و مقصد مشخصی دارند، مدت طولانی است که طرفداران بی شماری دارد . اما سفر لوکس ، ممکن است از نظر هر فرد معنی متفاوتی داشته باشد. برخی افراد بر این باورند که سفر با هواپیما یک سفر لوکس محسوب می‌شود. چنین باوری به این دلیل شکل گرفته است که سفر با هواپیما حتی از نوع اقتصادی آن نیز هزینه های نسبتا بالایی به همراه دارد.

اما حقیقتا این نمی‌تواند دلیل مناسبی برای لوکس بودن یک سفر ، به حساب بیاید.سفر لوکس ، استاندارد های خاص خود را دارد. صرف اینکه سفر در زمان کوتاهی انجام شود ، نمیتوان آن را لوکس تلقی کرد. از طرفی سفر ، راه ها و انواع مختلفی دارد. بین انواع مختلف سفر ، معمولا سفرهای زمینی ، طیف گسترده ای از کلاس ها را شامل می‌شود.

سفر با اتوبوس ، اتومبیل شخصی و قطار هر کدام در کیفیت های متفاوتی ارائه می‌شوند. سالانه افراد زیادی با قطار ها و اتوبوس ها جا به جا می‌شوند و شرکت های مختلفی این خدمات را به شکل لوکس ، متوسط و اکونومی ارائه می‌دهند. در این میان شرکت هایی که اکونومی محسوب می‌شوند و شرکت های لوکس، هر دو در مرکز توجه افراد مختلف قرار می‌گیرند در حالی طبقه های متوسط خدمات این شرکت ها معمولا در سکوت ارائه و استفاده می‌شوند.تمرکز مطلب کوتاه پیش رو ، لوکس ترین قطار جهان ، است.

قصد داریم در ادامه آن را معرفی و جزئیات جالبی از کیفیت سفر با چنین قطاری را بررسی کنیم.چرا که سفر با قطار یکی از پرطرفدارترین انواع سفر زمینی است.

قطار بلموند آندین اکسپلورر,قطار ریاست جمهوری پرتغال,قطار سوئیت شیکی شیما

قطار ریاست جمهوری پرتغال

قطار، این قول آهنی دوست داشتنی ،از قرن نوزدهم تا به امروز تحولات بسیاری به خود دیده است. البته قبل از قرن نوزدهم نیز واگن های به هم پیوسته ای وجود داشته که توسط اسب ها به حرکت در می‌آمد که مسلما شباهت چندانی به قطار با معنی امروزی نداشته اند اما شالوده ی ایده ی قطار محسوب می‌شوند.

اولین قطار ، که افراد را جا به جا می‌کرد ، یک قطار تفریحی در انگلیس بود و از آن روز ها تا به امروز قطار ها تحولات بسیاری را شاهد بوده اند.قطار ها در دوره های مختلف مورد توجه اقشار مختلف جامعه بوده اند در این میان، توجه پادشاهان و دولتمردان به سفر با قطار موضوع جالبی است که باعث ساخت قطار های زیادی شده است. شما میتوانید بلیط چارتر تهران استانبول و یا بلیط برگشت استانبول به تهران را جهت رسیدن به اروپا از سایت خرید بلیط چارتر خارجی آس چارتر خریداری کنید.

یکی از این قطار ها که می‌تواند در لیست لوکس ترین قطار های جهان قرار بگیرد، قطار ریاست جمهوری پرتغال است.ممکن است از نام این قطار ، اینگونه استنباط شود که اختصاص به سفر های دولتی دارد در صورتی که اینطور نیست. این قطار در ابتدا برای پادشاه ، لویی اول ساخته شد و قطاری سلطنتی محسوب می‌شد.

اما امروزه یک جاذبه ی گردشگری است. با توجه به اینکه این قطار قدمتی نزدیک به پنجاه سال دارد، چند سال قبل مورد بازسازی ، قرار گرفت و بعد از آن به یک جاذبه تفریحی متفاوت تبدیل شد.قطار ریاست جمهوری پرتغال، دو جنبه ی جذاب دارد که باعث می‌شود به انتخاب افراد برای تفریح یک روزه تبدیل شود.

مورد اول سرو غذا و نوشیدنی های با کیفیت که دلیل آن حضور همیشگی یک سرآشپز در قطار است و دیگری دره ی زیبا و شگفت انگیز دورو که بخشی از مسیر این قطار را شامل می‌شود. این دره شگفت انگیز طرفداران بی شماری دارد که تماشای منظره آن همواره آنها را به سمت سفر با این قطار سوق می‌دهد.

لوکس ترین قطار جهان,قطار بلموند آندین اکسپلورر,قطار ریاست جمهوری پرتغال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.