من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

پوشش گیاهی کلکچال

این جاذبه ی زیباو دل انگیز دارایی پوشش گیاهی متنوعی از ازگیل وحشی، بادام کوهی، سیب وحشی، زالزالک، انواع درختان آلو و درختچه‌هایی مانند زرشک وحشی و تمشک می باشد، همچنین در بالای کوه و نزدیک قله کلکچال گیاهان دارویی و خوراکی نیز وجود دارد که می توان به گیاهانی مانند والک، زالزالک، سیرک یا تره کوهی، آویشن، ریواس، کاکوتی، مرزه کوهی، کنگر، چای کوهی و بالاخره قارچ وحشی اشاره کرد که خاصیت درمانی دارند.

کلکچال

پوشش جانوری کلکچال

این منطقه همچنین دارای پوشش جانوری پستاندارانی نظیر قوچ و میش، گرگ، روباه ‌و خرگوش می باشد. با تهیه بلیط لظحه آخری بندرعباس تهران یا بلیط چارتر هواپیما ارزان اهواز تهران در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

کلکچال

نکات لازم برای تفریح در کلکچال

برای تفریح در این منطقه باید به چند نکته توجه داشته باشید.

در ابتدا باید وسایل ضروری همچون: کرم ضدآفتاب، کلاه، عینک آفتابی، مواد غذایی، آب نوشیدنی، لباس و کفش مناسب ساقدار و آج دار مخصوص کوهنوردی، کوله پشتی، دوربین عکاسی، دارو و لوازم شخصی، تنقلات ، کیت امداد و بقای طبیعت گردی و پاوربانک برای گوشی و تجهیزات کوهنوردی کامل به همراه خود داشته باشید.

برای کوهنوردی باخود سوت به همراه ببرید در صورت لزوم می توانید باسوت زدن ازدیگران کمک بگیرید.

در نظر داشته باشید احتمال بارندگی در نزدیک قله وجود دارد و حتما با خود لباس بارانی به همراه داشته باشید.

از ریختن زباله خودداری نمایید و با خود پلاستیک زباله همراه داشته باشید تا زباله های خود را جمع آوری کنید.

در هنگام کوهنوردی سعی کنید آب زیاد بنوشید.

جاذبه های دیدنی در اطراف کلکچال بسیار زیاد است که می توانید بعد از تفریح در این منطقه به بازدید و تفریح در دیگر مکان های اطراف بپردازید.

کلکچال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.