من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

تفریحات در پارک ائل گلی شهر تبریز

در پارک ایل گلی تبریز امکان قایقرانی فراهم شده تا شهروندان شهر تبریز و گردشگران بتوانند از تفریحی سالم لذت ببرند. از دیگر تفریحات این بوستان زیبا و تاریخی، شهربازی لونا پارک است که بسیار مهیج بوده و می تواند ساعاتی سرشار از شادی را برای شما و خانواده تان به ارمغان آورد.علاوه بر این موارد رستوران و کافی شاپ هم در این پارک زیبا طراحی شده که زمینه ساز رفاه بیشتر مدعوین این بوستان تبریز است. ایستگاه دوچرخه سواری این امکان را به شما می دهد تا بتوانید دوچرخه ای را کرایه کرده و همه اطراف پارک را از نظر بگذرانید. به دلیل معروفیت زیاد پارک ائل گلی یا پارک ایل گلی تبریز، شهرداری تبریز زمینه ساخت هتلی به نام هتل پارس ائل گلی تبریز را در کنار این پارک ایجاد کرد تا مسافران بتوانند در نزدیکی آن اسکان داشته باشند.

پارک ائل گلی تبریز

مینی گلف

در بخش جنوب شرقی پارک ایل گلی در تبریز درست در نزدیکی هتل پارک یک مجموعه ورزشی مینی گلف وجود دارد که از متفاوت ترین تفریحات ممکن در این پارک است. برای رفتن به این مجموعه زمان و هزینه ای که می خواهید بپردازید تا در نظر داشته باشید و بعد از آن به سمت این پارک بروید. این مجموعه یکی از استانداردترین زمین های مینی گلف ایران را در خود جای داده و در سال های گذشته بازی های ملی و استانی مختلفی در آن برگزار شده است.

پارک ائل گلی تبریز

مجموعه ورزشی اسکیت سایمان

در نزدیکی هتل پارس و بخش جنوبی پارک ایل گلی، یک مجموعه ورزشی مدرن به چشم می خورد که بازی های هیجان انگیز و امکانات جذاب و ویژه ای در آن به چشم می خورد. مجموعه شیک و مدرن اسکیت سایمان که یکی از استاندارد ترین و بزرگترین زمین های اسکیت خاورمیانه را در خود جای داده است و علاقه مندان این رشته را به سمت خود می خواند.

عبارتند از: پیست اسکیت، آکادمی بیلیارد، گیم کلاب

پارک ائل گلی تبریز

تالار اندیشه

یک تالار ۳۳۰ نفری به نام تالار اندیشه در مجموعه ایل گلی در تبریز وجود دارد که در اغلب روزهای سال آمادگی میزبانی از مراسم های مختلف را دارد. این تالار مجهز به سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، سازه های آکوستیک و سیستم های گرمایشی و سرمایشی است و همایش های علمی و فرهنگی گوناگونی در آن اجرا می شود.

پارک ائل گلی تبریز

امکانات رفاهی

تمامی امکانات رفاهی گردشگران در شهر تبریز فراهم شده تا لذت بیشتری از سفر خود ببرند. بازدیدکنندگان می توانند از قسمت شمالی پارک با طی کردم مسیر پلکانی به این هتل تبریز برسند و اقامتی دلنشین را برای خود رقم بزنند. چرا که دیدن پارک ائل گلی از پنجره هتل زیبایی آن را دوچندان می کند. با تهیه بلیط هواپیما تهران تبریز یا بلیط لحظه آخر مشهد تبریز سایت آس چارتر می توانید از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

پارک ائل گلی تبریز

موقعیت مکانی پارک ائل گلی تبریز

موقعیت مکانی عالی پارک ایل گلی به محبوبیت آن افزوده، زیرا خیلی راحت با اتوبوس، تاکسی و مترو می توان به آن مراجعه کرد. این بوستان زیبا در بلوار شهید باکری قرار گرفته است. در هر فصل سال زیبایی این پارک غیرقابل توصیف است. فصل پاییز برگ درختان روی آب های دریاچه ائل گلی نمایی بی نظیری را به وجود می آورد طوری که دل کندن از دیدن این مناظر برایتان مقدور نخواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.